MULAI HARI INI, BERSIMPATILAH KITA DENGAN ROSMAH!

Rupa-rupanya segala imej tidak baik mengenai Rosmah Mansor selama ini hanya disebabkan media sosial, bukan disebabkan oleh kelakuan isteri Perdana Menteri itu.
Adusss….kesiannya….jahat sungguh media sosial ni!!
Kata Rizal Mansor, pegawai khas Rosmah, “masyarakat tidak harus percaya dengan pelbagai fitnah yang dilemparkan terhadap Isteri Perdana Menteri itu kerana ia palsu dan tidak berasas serta tidak disokong dengan bukti kukuh, malah terhasil dengan memutar belit fakta.
Berdasarkan kata-kata Rizal itu, bolehlah disimpulkan bahawa segala pendedahan mengenai perbelanjaan mewah, barang kemas, beg tangan, pakaian mahal, penggunaan jet dan segala macam lainnya berkaitan Rosmah selama ini adalah fitnah, palsu, tidak berasas dan putar belit fakta belaka.
Sekali lagi, memang jahat media sosial ni!!
Kenapalah hanya isteri Perdana Menteri Malaysia saja yang dijadikan bahan fitnah, berita palsu dan tidak berasas serta putar belit fakta, tetapi tidak kepada isteri Perdana Menteri Singapura, Thailand, Indonesia dan lain-lainnya?
Mengapa hanya Rosmah selaku isteri Perdana Menteri Malaysia saja dijadikan sasaran, dedahkanlah juga segala-galanya tentang mereka yang lain?
Ketika Tun Mahathir Mohamad jadi Perdana Menteri dulu, Tun Siti Hasmah juga sebenarnya suka bermewah, banyak beli barang kemas dan terbang ke sana sini dengan jet kerajaan, tetapi semuanya tidak terdedah kerana media sosial belum berkembang ketika itu.
Maka, mulai hari ini bersimpatilah kita semua dengan Rosmah. Semuanya hanya salah media sosial, bukannya Rosmah.
http://shahbudindotcom.blogspot.my/
.