DR MAHATHIR IKHTIRAF ZAHID PEMBOHONG

Wah Dr Mahathir sudah ulas dan jawaban dakwaan Zahid Hamidi terhadapnya. Video jawaban Dr Mahathir ada diviralkan. Walaupun wajahnya tenang tetapi ia terbayang galang sedih dan kecewa bekas PM itu kepada apa yang Zahid lakukan.

Dr Mahathir juga minta Zahid membuktikan apa yang dituduh itu, yang kad pengenalannya mencatat beliau anak lelaki (A/L) Iskandar Kutty. Kalau Zahid gagal membuktikan dakwaan itu, Dr Mahathir anggap ia sebagai pembohong.

Sehubungan itu Dr Mahathir juga mendedahkan macam mana Zahid datang berjumpanya minta simpati dan sokongan untuk jatuhkan Najib Razak sebagai PM. Tujuannya tentu Zahid nak cepat jadi PM. Tetapi katanya, dia nasihat Zahid cara itu tidak boleh. Kalau pun Najib tumbang Zahid kena dengar apa keputusan Umno. Parti yang akan menentukan siapa pengganti Najib.
Apa yang tidak diceritakan Dr Mahathir kenapa Zahid datang berjumpa dengannya, ialah mengenai bayangan ketakutan yang dihadapi Zahid ketika itu. Dia membuat kesalahan besar yang menyebabkan hidupnya boleh musnah. Cara untuk selamatkannya ialah dengan menumbangkan Najib dan berpakat dengan Muhyiddin Yassin, Muhyiddin jadi PM dia tetap sebagai TPM.

Katanya Zahid juga pernah berjanji dengan Muhyiddin hal ini semasa di Makkah. Pemungkiran janji oleh Zahid ini juga mengecewakan Muhyiddin.

Tetapi kenapa rancangan itu tidak jadi dan Zahid undur ke belakang menyokong Najib semula. Inilah sikap munafik yang ada kepada Zahid. Bukan sahaja dengan Dr Mahathir tetapi dengan Anwar Ibrahim juga dia mengamalkan kemunafikan yang sama. Dia berada sebentar sahaja dalam arus reformasi kemudian keluar. Dia pengecut. Saya tahu ceritanya sebab sebahagiannya saya berada dalam episod itu. Bahkan saya pernah mengacukan pisau kepadanya..???

Apa yang berlaku dan apa diucapkan Dr Mahathir, Zahid pembohong, adalah benar belaka. Pantas kalau Dr Mahathir berasa malu apabila orang seperti Zahid berada dalam Umno. Firasat Dr Mahathir kenapa dia tidak lantik Zahid jadi anggota kabinet tinggi juga rupanya. Ayuh kutuk dan nyahkan pembohong. Trims. Petikan dari Fb saya.

– http://msomelayu.blogspot.my/

.